środa, 27 sierpnia 2014

3. Wojciech Modest Amaro

  Witajcie po trochę dłuższej przerwie spowodowanej brakiem autografów . Otóż ten tydzień zaczął się dla mnie wspaniale . Wczoraj przyszedł do mnie list z Wielkiej Brytanii , ale o nim kiedy indziej . Dzisiaj dostałem 2 listy , z których bardzo się cieszę .  Jeden dziś opiszę drugi za jakiś czas . :) 

Autograf  , który dzisiaj dostałem jest od znanego polskiego kucharza Wojciecha Modesta Amaro . Bardzo się cieszę z tego autografu , gdyż   bardzo lubię Pana Wojtka  i oglądam jego program - piekielną kuchnię . 

A oto autograf :





Autograf : Wojciech Modest Amaro 
Zdobyty : wysłałem e-maila z prośbą 
Czas oczekiwania : równe 3 tygodnie 
Dedykacja : brak
Ciekawostki : brak 

Następna notka pojawi się 1 września i tak co tydzień , czyli co każdy poniedziałek . Jak będzie więcej autografów , będę dodawał notki częściej :)

7 komentarzy: