poniedziałek, 18 sierpnia 2014

2. Maskotka Emma

Hej . 

No i wreszcie przyszedł  pierwszy list. I to nie byle jaki ! Bo, aż z Niemiec ! Można by powiedzieć , że kolekcjonowanie zacząłem z "grubej rury" :) . 

Autograf ten jest  od Maskotki Emmy . Myślę , że nikomu nie trzeba jej przedstawiać , bo prawie każdy na swoim blogu ma jej autograf .  Dostałem 2 karty - jedna z dedykacją , druga - bez . Autografy są autentyczne napisane czarnym grubym markerem . ;)  Czekałem dość krótko , bo niecały tydzień .

Ten tydzień dla mnie zaczął się wspaniale . Ciekawe , czy jutro coś listonosz przyniesie , bo czekam na trochę autografów od gwiazd z show-biznesu , bo sportami zbytnio się nie interesuję , ale będę zbierał . :) 

A oto autograf z dedykacją : 





A oto autograf bez dedykacji : 

Autograf : Maskotka Emma 
Zdobyty : napisałem prośbę na portalu społecznościowym 
Czas oczekiwania : 6 dni 
Dedykacja : tak 
Ciekawostki : brak 


12 komentarzy: